Netjes, snel en sympathiek
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2016
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mirjam Lamsma
- Sharon Marin
Vlotte en correcte service met leuke attentie, waarvoor hartelijke dank!
Hoe zou je De kleine lama beoordelen?
- Marieke Smits
Top! Mooie spullen, snel geleverd en wat leuk een persoonlijk berichtje erbij. Ik zal hier zeker vaker wat bestellen.
- Froukj
Zeer tevreden over de producten en levering! Snel en een leuk handgeschreven berichtje erbij!
- Lily Marks
Ik ben heel tevreden met de service. Wij hebben een kraamkado gekocht. Het was mooi ingepakt en de pop is enig.
- Ellie82
snelle levering en met een gratis tubetje shampoo om uit te proberen - heel leuk!