Zeer goede service.Levering duurde wat langer dan voorzien , maar ja het zijn drukke dagen nu .
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Gilbert
- Laura Halonen
Super service!
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Ph. Meersschaert
Vorige week een bestelling gedaan en deze tot op heden nog niet ontvangen. Contact opgenomen om dit door te geven maar ben inmiddels weer 2 dagen verder en nog steeds geen helder antwoord. Had het artikel besteld voor een verjaardag aanstaande zaterdag en dat gaat dus niet meer op tijd lukken. Erg jammer. Dat is eens en nooit weer !!!!
- Marieke
Mooie spullen, precies zoals op de foto afgebeeld en erg leuk ingepakt.
- monique
snel geleverd en zo gezellig ingepakt !!
- Patricia
Zoveel keuze voor mooie prijzen, snel geleverd en nog mooi ingepakt ook. 1e x via BOL besteld, 2e x gewoon netjes via eigen site!