Glazen stolp besteld. Zo goed verstuurd, heel goed ingepakt in bubbel plastic. Opgevuld met luchtkussentjes. Echt super!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sytske
- Mieke
Zeer tevreden klant! Bestelling gedaan via Bol en superleuk verpakt! Aanrader!
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Jos Harmsen
Geweldige service! Product kosteloos vervangen na klacht ondanks starre houding Zack.
- Jolanda
Snelle levering en heel mooi ingepakt, product zoals omschreven, blij mee 👍🏻
- Liselore Cremers van Veldhoven
Via bol.com bestelling geplaatst bij M & F. Een prachtig ingepakt paketje ontvangen. Fijne keuze uit leuke designers producten.
- Jeannette
snel, goed ingepakt, vriendelijk aan de telefoon bij inwinnen info