Mooi ingepakt en snel bezorgd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ruud de Boer
- Mirjam Rasker
snelle levering en mooi product, heel blij mee!
Hoe zou je Marlie en Felice beoordelen?
- Rene Ton
snelle levering en goed geprijst
- Tonneke Hermans
Zeer tevreden. Mijn breekbare artikelen waren goed verpakt en snel geleverd.
- Lion Nouwens
Snelle levering
- K
Vervelende ervaring met GLS. Ze hebben de nietthuis brief in de verkeerde bus gestopt op vrijdag,zodat een buurvrouw het pakje ,dat niet bestemd was voor haar heeft opgehaald.Zelf ook het pakje opgehaald,maar was al aan een ander gegeven.Een dag later dinsdag heb ik om 16.00 uur het pakketje gekregen. Al met al heeft het mij veel tijd, telefoonkosten en ergenis gekost .