Snel ,goed en goede kwaliteit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2017
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Jolanda
- Salina
Snelle levering, degelijke kwaliteit! Superblij met de Sint en kerst raamstickers.
Hoe zou je Naamgeschenken.nl beoordelen?
- Karin
Mooie producten, snelle levering en erg klantvriendelijk.
- Els
Snelle levering, goed verpakt, klantvriendelijk.
- Mevr. Hak-de Jong,
Leuke cadeaus en een snelle levering
- Mevr. slabbekoorn-meijering
Helaas kwam ik er achter bij het geven van de kadoos afgelopen vrijdag dat er een lekkte dat was erg jammer verder heel leuk kado voor de juffen