De bestelling werd niet geleverd! Op 3 mails met vraag naar info over de bestelling werd niet gereageerd. Meermaals moeten bellen en berichtjes sturen om dan pas na een maand een terugbetaling van de bestelling te krijgen. Wat een negatieve ervaring met de Platengarage!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ilse
- Termote Hans
Mijn bestelling was verloren gegaan door de post maar het wordt rechtgezet en dus heel tevreden over de correcte manier van werken
Hoe zou je DePlatengarage beoordelen?
- John
Mooie collectie en van goede kwaliteit. En vooral behulpzaam en attent als er iets niet goed gaat.
- Erwin
Snelle levering en tevreden met product
- Tala
2 keer besteldt, en beide keren nooit de platen ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en alleen via telefoon is contact mogelijk. Ik snap niet hoe men het voor elkaar krijgt zo vaak platen niet te verzenden/kwijt te raken. Uiteindelijk wel beide keren mijn geld terug gekregen (na meermaals bellen). Maar het vertrouwen is weg. Ik zou hier in elk geval niet bestellen want de kans dat je daadwerkelijk je platen op de post krijgt is teleurstellend laag.
- Moon
Mijn ervaring: snelle reactie, behulpzaam, goede prijs voor een mooi product!