Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
DePlatengarage heeft 68 5 ster reviews 68
DePlatengarage heeft 9 4 ster reviews 9
DePlatengarage heeft 3 3 ster reviews 3
DePlatengarage heeft 2 2 ster reviews 2
DePlatengarage heeft 10 1 ster reviews 10

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ad

    Mooie collectie en super kwaliteit !!!! Alles perfect aangekomen en snelle verzending !!! Top !!!!

  2. Mevr. M.I. Mulder

    Heel eenvoudig, omdat ik een bijzonder prettige ervaring met een van de medewerkers , Robin, heb gehad. Ik had twee bestellingen van ca. 130 euro staan en alles wat mis kon gaan ging mis, alles was zoekgeraakt bij Post NL of op een andere manier. Ik heb Robin behoorlijk op zijn huid gezeten en hij heeft werkelijk alles gedaan om e.e.a. op te lossen en dat is hem gelukt. Beide orders heb ik ontvangen, afgelopen zaterdag de tweede. Men was bijzonder klantvriendelijk, bedacht oplossingen en nam contact met me op als men zei dat men dat zou doen. Hoewel dus alles mis kon gaan wat maar mis kon gaan bij mijn eerste kennismaking met de Platengarage blijf ik klant bij hen, ze hebben alles prima en netjes opgelost.

  3. Hoe zou je DePlatengarage beoordelen?

  4. Daniel

    Bestelling werd niet geleverd. Op mailtjes niet gereageerd. Uiteindelijk moeten bellen. Na een week nog geen geld terug. Pas na een 3e mail met dringend verzoek mijn geld terug gekregen. Al met al een ergerlijke ervaring! Ik zie dat meer mensen hiervan last hadden. Vraag me af of positieve reviews kloppen?

  5. Jeroen

    Plaat netjes betaald, geen LP ontvangen. Waardeloos bedrijf! Pas op, hier niks kopen!

  6. De poorter Michael

    Heb een bestelling gedaan ,en heb na weken nog niets gekregen Weet niet hoe ik contact moet opnemen Dit zou je eenvoudig moeten kunnen

  7. Joop van den Bosch

    Verpakking was degelijk, snelle levering, redelijke kwaliteit van de platen. Platen werden geleverd met de originele èn nieuwe binnenhoes. Prima indruk. Ik zou het nog fijner vinden als de kwaliteit van de platen en de hoezen op de site vermeld zou worden. (bv apls nieuw, goed, met lichte beschadiging etc.)