Ontzettende goede service. Ik had fotolijstjes besteld. Doordat er 1 maat niet op voorraad was, duurde de levertijd iets langer. Maar dat was voor mij geen probleem, het contact was super en ik werd op de hoogte gehouden van de status. Toen het nageleverde lijstje kwam (heel mooi ingepakt), was een superlief kaartje erbij. En zelfs een kadobon voor het langer wachten. Zo ontzettend lief. Ik raad deze webwinkel zeker aan. Zeer prettig contact en afhandeling. Bedankt Sandra 😊 echt top 👍👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Franca
- Sandra
Steenmal voor toiletpapier. Snelle levering en super goed en leuk als een cadeautje verpakt. Leuk geschreven kaartje en attentie erbij. Dankjewel
Hoe zou je De oude RE-Stal Wonen beoordelen?
- Lia Wester
Snelle levering en leuk verpakt
- Yvette Feddema
Super mooie gruttersbak besteld. Was precies wat er op de foto stond. Alleen erg lang op moeten wachten. Maar toen die aankwam super ingepakt! Top!
- Linda Rosenboom
Een stoere wc rolhouder besteld binnen paar dagen afgeleverd. Super goed verpakt met leuke sticker en een kaartje met persoonlijke boodschap en heerlijk zeepje erbij. Echt top
- Irene
Prachtig💚 sober landelijk droogstuk. Met een mooi geurzakje als cadeautje!