Mijn bestelling is nu ruim een week onderweg. Niks in m'n mail, en niks aan de deur!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Toon Hannink
- Gijs Dupont
probleem met bezorging. Super goede service en nazorg van Sandra!
Hoe zou je De oude RE-Stal Wonen beoordelen?
- Shirley Van Toor
Hele gede, lieve en snelle service. Top!!!
- Lenie Cox
Helemaal happy met m'n spiegel. En mooi dat die persoonlijk door Sandra is bezorgd. Super!
- Teresia Schreuder
Goed op de hoogte gehouden van de levering. En een lief kaartje erbij
- Richelle
Geweldige service, een hele mooie kast gekocht en laten bewerken. Helemaal naar mijn smaak.