Ik heb mooie Woody stoelen besteld. De levering was voorzien door DHL maar werd niet ontvangen. Huisenthuis heeft de bestelling na onderzoek opnieuw verstuurd om te verzekeren dat wij onze stoelen zouden ontvangen ongeacht de fout van DHL. Ik ben zeer blij met de afhandeling aangezien de fout niet bij Huisenthuis lag. Ik zal zeker hier opnieuw bestellen en de site aanbevelen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- N Verschueren
- E.H.S. Karsmakers
Ik had via Facebook een kadocheque van Huisenthuis.nl gewonnen. Ik heb diezelfde dag nog wat besteld en werd prima op de hoogte gehouden van de verzending en de levering. Het werd ook spoedig geleverd. Top bedrijf!
Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?
- Corne Dogge
We hadden twee stoelen besteld, echter er bleek er maar eentje afgeleverd te zijn. De ontbrekende stoel werd binnen een paar dagen zonder problemen nagestuurd, met goede nazorg per email of alles goed gegaan was. Alle lof voor deze service.
- vicky
Uitstekende service! Er was schade aan 1 van de bestelde artikelen, vermoedelijk door het vervoer. Na melding hiervan is het artikel onmiddellijk vervangen... Super tevreden!
- Ann Kuntz
Prima meubels voor een interessante prijs. Prettig contact en goede begeleiding na versturen met DHL.
- A. Kruijver
De levering was op tijd en correct. In dit geval 2 schoenenkasten Colori 2 en 3 van duits fabrikaat. En zoals het duitsers betaamd gründlich und correct. De kasten zaten in een dag in elkaar en we zijn zeer tevreden!