Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Huisenthuis.nl heeft 405 5 ster reviews 405
Huisenthuis.nl heeft 87 4 ster reviews 87
Huisenthuis.nl heeft 21 3 ster reviews 21
Huisenthuis.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Huisenthuis.nl heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Esther Oosterbaan

    Ben erg blij en tevreden over de stoelen. Staan erg mooi bij mijn houten eettafel. Ze zitten heerlijk. Echt een aanrader. En voor mij helemaal speciaal, ik ben nl de winnaar van deze leuke stoelen

  2. nora

    eetkamerstoelen besteld balboa-w bezorgd maar niet de goede kleur.vervolgens telefonich contact en probleem uitgelegd de zelfde week opgehaald en een andere keuze gemaakt .Binnen een week had ik de stoelen thuis grandioos zo snel en wat een service ziet er prachtig uit alles bij geleverd.nog even bedankt voor de goede service!!!!!

  3. Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?

  4. Susanne glas

    Mooi bureau, goed zelf in elkaar te zetten. Dochter is er blij mee! De lade paste niet; nadat ik gebeld had met de klantenservice werd er binnen een week een nieuwe lade bezorgd. Deze was helaas ook niet goed. Huisenthuis heeft toen e.e.a. goed met de fabriek afgestemd en met veel aandacht is er weer een lade opgestuurd, die bleek gelukkig wel te passen. Probleem dus goed en klantvriendelijk opgelost, ook de communicatie verliep snel en duidelijk per e-mail.

  5. H. van der Velde

    Op maandag 2 stoelen Aberdeen besteld en deze op vrijdag al geleverd gekregen. Super snel! Onze complimenten. De stoelen zien er geweldig uit en zitten zeer relaxed.

  6. Marion

    3 Weken geleden - een vlotte en perfecte levering - hebben we 4 stoelen Ireen-E binnen gekregen. Zien er heel mooi uit en zitten perfect. Na het uitpakken bleek dat - van onze 2 jaar geleden dezelfde gekochte stoelen - er een stoeldop kapot was. Een telefoontje naar huizenthuis met de vraag of ze voor ons een stoeldop op konden sturen om deze te vervangen. Anderhalve week later kregen we 2 doppen toegestuurd zonder rekening. Wat een service, dit terwijl de stoelen al twee jaar oud zijn. Super zo'n bedrijf, aanrader voor iedereen.

  7. Rob Simon

    Goed en vakkundig geholpen