Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Huisenthuis.nl heeft 405 5 ster reviews 405
Huisenthuis.nl heeft 87 4 ster reviews 87
Huisenthuis.nl heeft 21 3 ster reviews 21
Huisenthuis.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Huisenthuis.nl heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Tugba Oztrurk

    Ik heb stoelen gekocht bij huisenthuis en ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben. Zeer klantgericht en behulpzaam. Een betrouwbare site.

  2. Anneriek

    De eerste ervaring en meteen een zeer goede. Snel en vriendelijk antwoord op de live chat, leveringsafspraak perfect nagekomen, service na verkoop uitstekend. Een aanrader.

  3. Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?

  4. J. Ivens

    Hier heb je nog echt t gevoel dat de klant koning is. Dat heb je tegenwoordig nog bij weinig bedrijven. De klant staat hoog in t vaandel. De service die we kregen heb ik nog nergens anders zo ervaren als bij huisenthuis.nl. Goede voorlichting bij keuzes, luisteren echt naar wat jij wil. Perfecte levering en super service bij de levering thuis.Alles werd voor je in elkaar gezet. Prima kwaliteit. Aanrader voor iedereen!!!!!

  5. haarmoderosaliene

    k heb banken besteld bij huisenthuis.nl bedrijf kon helaas poten niet vinden en had gebeld dat deze er niet bij waren. (.was geen probleem kon wel opgestuurd worden direct) werd vriendelijk geholpen na heen en weer te bellen!!! bleek poten er toch bij zaten achteraf :) ik dank hier bij aan medewerkers en chris kalmeijer met geduld, klantvriendelijkheid .. inmiddels banken zijn mooi en goed van kwaliteit,,,,, tot snel!!!! hartelijk bedankt groeten rosaliene

  6. Christine de Klerk

    De verkoper heeft alles netjes verzorgt heeft alles netjes uitgelegd en ik ben heel blij met het product ik zal ook iedereen aanbevelen.

  7. Sharon Romein

    Recent heb ik een bed bij Huisenthuis.nl besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering. De jongens die het bed leverden waren vriendelijk en brachten het bed netjes naar binnen. Bij het in elkaar zetten van het bed stuitte ik op een iets dat ik niet begreep en belde de klantenservice voor uitleg. De man aan de telefoon ging het direct voor me uitzoeken en heeft uiteindelijk zelfs iemand langgestuurd om hetgeen op te lossen dat ik niet zelf leek te kunnen, hij stond binnen een uur op m'n stoep. Dat is nog eens service! Zeer tevreden! :-)