Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Huisenthuis.nl heeft 405 5 ster reviews 405
Huisenthuis.nl heeft 87 4 ster reviews 87
Huisenthuis.nl heeft 21 3 ster reviews 21
Huisenthuis.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Huisenthuis.nl heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. de Boer

    Wij zijn heel tevreden over de bestelling en bezorging van onze televisie tafel.

  2. JVDS

    Wij hadden een fauteuil gewonnen op mamaplaats. Heel snel werd er met ons contact opgenomen over het leveren van de fauteuil. Netjes van te voren gebeld dat ze er aan kwamen en de fauteuil is in perfecte staat en zit heerlijk!

  3. Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?

  4. Yvonne Jansen

    We werden erg goed geholpen de gene die ons hielp dacht goed mee en voor kwam daarmee dat we het verkeerde bestelde we zijn erg tevreden

  5. Hans Bouman

    Op vele site gekeken en gezocht naar mooie, en kwalitatief goede kantoormeubelen, voor een goede prijs. Bij Huisenthuis is het hen gelukt om de juiste 'to the point' voorselectie van meubels aan te bieden in diverse soorten hout. Vergeleken met andere sites zijn ze ook veel voordeliger. Een week na aflevering, vandaag ook een nette follow-up call mogen ontvangen. En hoewel er een kleine beschadiging aan een tafelblad was (waar ik geen probleem over maakte) wordt er toch een vervanging binnenkort afgeleverd. SUPER!

  6. valery doorson

    Ondanks een scheurtje in een geleverde stoel is de afhandeling van mijn 'klacht' snel en vriendelijk verholpen. Het contact liep soepel, snel en de medewerker (Chris) dacht mee over mogelijkheden. Ik zou huis en thuis zeker aanraden bij vrienden en familie! Bedankt!

  7. Lennert

    Wij zijn idd. Super tevreden. Ook over de service overigens. Daar kunnen veel webshops iets van leren!!! Snelle levering – persoonlijke begeleiding tot telefoontje na levering om te polsen of alles OK was.