Al een aantal jaar zeer tevreden met de natuurlijke (en plantaardige) producten van Beesha! De deodorantcrème is mijn redding geweest. Standaard deo's werkten niet voor mijn zweetgeur, de natuurlijke deo's met baksoda werkten wel maar zorgden na een periode voor rode uitslag en een schrale huid. Maar deze deo van Beesha zorgt voor frisse oksels, 1x smeren is voldoende voor een zorgeloze dag zonder nare geurtjes ;) Er is voldoende keus en alles ruikt heerlijk en ook de prijs is het waard. Omdat je maar 1x hoeft te smeren doe je gemiddeld veel langer met 1 potje (ongeveer 4 maanden)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Felmy Laming
- Babette Hoekstra
Heerlijke producten voor mijn haar en lichaam. Ik wil niks anders meer.
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- K.H van Neer
Was eerst wel even wennen maar ik ben er super blij mee . Ik ben om !!!
- A. Brouwer
Prima product, goed geholpen. Duidelijke beschrijving.
- Monique Visser
Ik heb twee proefpakketjes besteld..nu 3x met de cocos gewassen haar wordt heerlijk zacht minder zwaar en de pluis is verdwenen 🤣 De mango moet ik nog uitproberen
- Tineke Ras
Heerlijke shampoo 🥰