Geweldige producten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annette van de Ridder
- jolanda de jong looysen
Ben zeer tevreden over de producten. Het ruikt heerlijk, maar ben nog meer onder de indruk van de werking van de shampoo bar en de conditioner. Mijn haren zijn veel zachter, maar ook gezonder, bleek na een knipbeurt bij mijn kapper. In het begin moest ik wel even wennen, maar nu wil ik deze shampoo bars liever gebruiken dan de shampoo uit de fles.
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Marga Muurling
Fijn dat het pakketje door de brievenbus kon.
- Anita Mijsbergh Vorwald
Deze shampo schuimt niet en de conditoner slecht
- Jet Bolink-Prins
De conditioner was heel fijn. Maakt mijn haar heel zacht. De shampoo vond ik minder sterk.
- Esther Enderli
Snelle en ongecompliceerde levering. Ben blij met mijn producten.