De shampoo bar ruikt heel lekker en mijn haar is schoon en minder droog dan met reguliere shampoo Ik kan ongeveer 3 maanden mijn haar wassen, 2x per week Ik heb ook een conditioner maar daar wordt mijn haar sneller vet van en die gebruik ik af en toe Ik ben heel tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Miranda Klunder
- Sylvia
Heerlijke en eerlijke producten . Ik heb grijs haar en kreeg jeuk van de zilvershampoos. Nu de lavendel tablet en de conditioner in gebruik en tot nu toe bevalt het goed. Geen jeuk meer. Nu nog even afwachten of ik de mooie zilverglans met deze producten ook behoud.
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Helen Mertens
Snelle levering en een fijn product
- Corry van Hattum Tak
Hele goede kwaliteit voor een redelijke prijs. De geuren zijn origineel en heerlijk!
- Anneke
Leuke producten om eens te proberen, en bevalt tot nu toe goed.
- Monique Habraken
Hele fijne producten, mijn haar is een stuk voller geworden en glanst meer. Ook snelle levering.