De geur is heerlijk, verder moet ik nogal wennen aan het product. Nog niet helemaal tevreden ivm conditie haar na het wassen. Geen mooie vaste krul en lastig door te kammen. Omdat ik wel achter het product sta maak ik het proefpakket op en wellicht dat ik nog een andere geur probeer.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- R. van der Heijden
- Joke Oost
Ik ben zo enthousiast over de shampoobar en conditioner, wauw mn haar ruikt lekker, en zo glanzend en zacht ik ben zeer tevreden😍
Hoe zou je Beesha beoordelen?
- Karin Teklenburg-Hendrikx
Goed!
- MWE
Heerlijke shampoobars en conditioner. M'n haar is zachter en blijft langer fris!
- Joke Roskam
Was een cadeautje voor mijn vriendin, ze was er erg blij mee. Fijn en handig in gebruik.
- Anja
Ik gebruik de shampoo en conditioner nu al enkele jaren en het bevalt nog steeds goed. Vandaar mijn nieuwe bestelling!