Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Beesha heeft 4712 5 ster reviews 4712
Beesha heeft 1297 4 ster reviews 1297
Beesha heeft 215 3 ster reviews 215
Beesha heeft 99 2 ster reviews 99
Beesha heeft 69 1 ster reviews 69

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. R. van der Heijden

    De geur is heerlijk, verder moet ik nogal wennen aan het product. Nog niet helemaal tevreden ivm conditie haar na het wassen. Geen mooie vaste krul en lastig door te kammen. Omdat ik wel achter het product sta maak ik het proefpakket op en wellicht dat ik nog een andere geur probeer.

  2. Joke Oost

    Ik ben zo enthousiast over de shampoobar en conditioner, wauw mn haar ruikt lekker, en zo glanzend en zacht ik ben zeer tevreden😍

  3. Hoe zou je Beesha beoordelen?

  4. Karin Teklenburg-Hendrikx

    Goed!

  5. MWE

    Heerlijke shampoobars en conditioner. M'n haar is zachter en blijft langer fris!

  6. Joke Roskam

    Was een cadeautje voor mijn vriendin, ze was er erg blij mee. Fijn en handig in gebruik.

  7. Anja

    Ik gebruik de shampoo en conditioner nu al enkele jaren en het bevalt nog steeds goed. Vandaar mijn nieuwe bestelling!