Zag er goed verzorgd uit
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene Heijnen
- Sylvia Kaaij
Super service. Ook als je wat vergeet bij je bestelling bellen ze even om het door te nemen. Mooi ingepakt als het komt. En niet te vergeten heerlijke thee.
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Jessica Klomp
Snelle levering
- Sandrine Hees
Snelle levering, leuk ingepakt
- Yvonne
Echt een prachtig pakket. De ontvangers, klanten uit Belgie, waren heel aangenaam verrast. Snel geleverd ook.
- André
Harstikke leuke pakket hier gekocht en de service is top!