Snel bezorgd en mooi ingepakt. Leuk kado om te geven. Nog even afwachten hoe de thee heeft gesmaakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ria de Rooij
- Linda Dissel-Clowting
De bestelling was iets groter dan ze op voorraad hadden, maar netjes met een bericht geïnformeerd en alsnog snel verzonden. Goed en netjes verpakt. Bestelling was zoals op de foto, dus prima.
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Tjeu Jacobs
Nette afleverig
- A h
Prachtige cadeaus en vriendelijke bediening
- Thea ter Veer
De bestelling wordt snel afgehandeld en de service is klantgericht
- Eef Davelaar
nette en snelle levering, vooral goed verpakt.