Hele mooie kettingen voor de dames en armbanden voor de jongens besteld. Heel meedenkend over welk design voor de jongens mooi zou zijn en snel geleverd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- L van Loon
- Marja van der Wel
Heel goed
Hoe zou je Uniekje beoordelen?
- Kim Hendriks
Snelle levering
- Leonie Odekerken - Koopman
Super service! Ik had voor een persoonlijk verzoekje contact opgenomen met Uniekje en deze is volledig naar wens uitgevoerd. Snelle reactie, meedenken en goede kwaliteit. Dikke aanrader!
- Michael De groot
Heel mooi gedaan en snelle levering.
- Monique
Leuk persoonlijk pakketje vanwege t kaartje waar je naam opgeschreven staat. Het armbandje vind ik ook heel mooi. Levering ging ook goed. Dus Uniekje is zeker een aanrader.