Hele snelle levering, prachtig verpakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther
- Daniëlle Bom
Goede communicatie, snel verstuurd en een prachtig eindresultaat! Heel blij mee!
Hoe zou je Uniekje beoordelen?
- Shanna Gijsbertse
Onwijs snelle levering. Mijn vriendin haar hondje overleed paar dagen ervoor 2e in een jaar tijd wilde iets speciaals doen en kwam jullie tegen. Hele mooie armband met de letters van beide hondjes erin ze was er zo blij mee. Dankjewel
- Rootje
Had verkeerde fotos geüpload (zó dom!), maar na een mailtje en een belletje ter bevestiging gelijk nieuwe fotos kunnen mailen en twee erg mooie armbandjes snel daarna mogen ontvangen. De mensen voor wie de armbandjes zijn waren mega blij met dit mooie cadeau en ik met de kwaliteit, de kosten en de service. Beveel Uniekje zeker aan!!
- Puk van Dorp
De armband is zelf heel mooi geworden, helaas vanwege Moederdag is het te laat binnengekomen. Het doosje waar het in werd verzonden was leuk met een persoonlijke touch eraan
- Miranda van Hooff
Ik heb eerst wat info gevraagd over het armbandje wat ik wilde bestellen. Kreeg meteen een duidelijk antwoord! Daarna ook meteen het armbandje besteld. In een woord geweldig! Een heel mooi armbandje met pootafdruk van mijn overleden hondje. Ik ben er zo blij mee❤️