Ik ben over het hangertje zeer te vreden.mooi ingepakt en een lief kaartje erbij nu op het as wachten van mijn moeder zodat het erin kan en ik het kan dragen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ingrid Overbeek
- Renders
Informatie, foto en beschrijving op website klopt. Sneel levering.
Hoe zou je Assieraden-Shop beoordelen?
- W van Os
Mooie urn, goeie kwaliteit en heel snel geleverd
- Anne van Sluijs
Na 21 jaar heb ik afscheid moeten nemen van mijn allerliefste poes Faith. Haar as zit nu in een prachtige urn die ik hier besteld heb. Er zat een heel persoonlijke en lief kaartje bij om me sterkte te wensen met het verlies. Alleen al dat kleine gebaar doet zo goed!!
- Monica Doelen
Zachte herinneringen in een mooie urn. Lieve woorden op een persoonlijke kaart. Wordt gewaardeerd, in tranen en met een warm hart.
- Anita
Heel blij met het as bedeltje, stervorm met heel handig vulsetje.blijft ook mooi,vooral het persoonlijke kaartje vond ik super lief.