In 3 maanden tijd helaas 2 poezenkindjes moeten laten gaan en 2 mooie asbedels voor hun gekocht, nu heb ik ze altijd bij me. Goede service, mooie bedels, snele levering en een kaartje met wat lieve woorden. Helemaal top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mandy Stellingwerf-Kamps
- Dolores Nuydens
Zoals beloofd mijn bestelling de dag nadien geleverd
Hoe zou je Assieraden-Shop beoordelen?
- Ingrid
Prettig, snel en vriendelijk contact. Prachtig sieraad en ook nog s snel in huis. Bedankt!
- Sjors
Het pakketje was erg goed verpakt en bij eventuele vragen krijg je snel en duidelijk antwoord. Erg goede service.
- Jan
Zeerr snel geleverd volgende dag al in huis .Ziet er keurig en heel goed uit breekt nooit meer Deze Urn kan je aan iedereen aanbevelen. vooral in je eigen tuin..
- Sylke van Peenen
Super mooi bedeltje! Echt super bedankt! Het kettinkje die je erbij kan bestellen is van iets mindere kwaliteit wat wel jammer is.