We waren niet tevreden van ons tegeltje, hebben hierover feedback gegeven, maar hiervoor geen oplossing gekregen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Axelle Vereecke
- Natalie
Ik had een heel leuk tegeltje gezien op de website. Wilde deze bestellen voor een kraamcadeautje voor mijn nichtje. Op de foto was de kleur heel anders dan het tegeltje die ik heb ontvangen. Bezorging was netjes op tijd overigens. Ik heb 30 euro betaald voor het tegeltje inclusief verzenden en dan mag je toch wel verwachten dat je krijgt zoals het er op de foto uitziet. De kleur die het tegeltje nu is, is echt niet mooi en dus ook niet om te geven als kraamcadeautje. Ik heb 2 mails gestuurd, maar nog geen reactie helaas….
Hoe zou je Label2x beoordelen?
- Helene Geurtsen
Mooi gedenkplaatje geworden, erg blij mee
- Lara
Bestelling was sneller dan verwacht bezorgd. Helaas was er iets verkeerd aan mijn gepersonaliseerde tegel. Contact met het bedrijf verliep snel en dus was dit gelijk opgelost.
- Henny Zerstegen
Bordje is uiteindelijk opgehangen. Dus tijd voor de recensie. Ben er erg blij mee. Mijn eerste bordje met mijn naam naast mijn voordeur, prachtig.
- Robert Panis
Bordje ziet er mooi uit, zoals we graag hadden. Snelle levering = binnen 5 werkdagen. Mooi verpakt en makkelijk te plaatsen. We zijn tevreden.