Mijn product is nog steeds niet geleverd. Ik heb gemaild en via Facebook contact geprobeerd te leggen, maar nog steeds niks. Ik wil mijn geld terug!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tamara
- Monique de Bruijn
Mooi naambordje. Heel tevreden. Ik kreeg na tien minuten ook al leuke reacties.
Hoe zou je Label2x beoordelen?
- Sandra
Mooi naambordje! Heel erg blij mee.
- Baris
Snelle levering. Mooi product!
- Wanda Horst
Goede service, snelle reactie en mooie kwaliteit
- Peter
Kleine maand geleden besteld. Niks gehoord sinds de bestelbevestiging, ook geen reactie van klantenservice op m'n vragen. Dus die 5 tot 7 werkdagen kan net zo goed 5 tot 7 weken betekenen... Na het plaatsen van een 1-ster review kreeg ik wel snel contact. Er bleek compensatie mogelijk, maar die is niet overlegd en als klein bedrag overgemaakt. Het bordje kwam met kleine beschadiging aan en is snel vervangen - maar opnieuw met een minimale beschadiging. Ik laat het er maar bij zitten want het is me de tijd en moeite niet meer waard.