1)Ik heb de Webwinkel For You Gifts 4 sterren gegeven omdat de webwinkel de moeite doet om zaken die mis zijn gelopen recht te zetten, dat is correct handelen en daar ben ik blij om.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2025 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ghislaine
- Sylke Veenstra
Het product is vast heel mooi, maar hij is nooit aangekomen. Hoop dat hij nog komt.
Hoe zou je FOR YOU GIFTS beoordelen?
- WS
Goede service, voldoet volledig aan de verwachting, volgens afspraak op tijd bezorgd
- Monique
Duidelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling, echt top!
- sharona de bruin
De ballon werd kapot geleverd mijn kinderen konden hun oma niet blij maken mail je met de klantenservice hebben echt een super slechte service echt schandalig je krijgt nog geen eens je geld terug ik heb echt nog nooit zo slechte service gehad ik bestel hier echt nooit meer echt spijt van
- Liza Van dijk
Bestelling niet goed gegaan maar werd goed opgelost