Helaas heb ik de bestelling nooit ontvangen. Contact met DHL gehad, zij zouden uitzoeken, helaas nooit een reactie gehad. Babes en Binkies reageert ook niet op mijn appjes en telefonisch contact is helaas niet mogelijk :(
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daniella Van maaren
- Ola
Reageren niet op de mailtjes. Telefonisch niet te bereiken! Gedeelte retour gedaan en je kan ze niet meer bereiken.
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Rakesh Debipersad
Ik wacht onderhand al meer dan een maand op terugbetling van mijn geretourneerde bestelling. Diverse mails gestuurd en ook via de app contact gemaakt maar tot op heden geen gehoor of reactie.
- Theo Hendrix
Zeer slecht Heb al 3 keer om een retourlabel gevraagd Gemaild geen reactie 😡
- Laura
Snel geleverd, Mooi geprijsd
- R Brander
Vind kwaliteit tegen vallen