Snel verstuurd, netjes verpakt! En onwijs mooie kwaliteit!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Irene
- Marja
Prijzen super goed, je krijgt wat je ziet en enorme snelle leveringen!
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Sjoerdtje Scheffer
Mooi materiaal
- Lizzy
Prachtig t-shirt, snel geleverd
- Erika
Ik wil een artikel retour sturen hiervoor moet je deze aanmelding via de site dan zou je een retour code krijgen. Al 2 keer de retour aangemeld maar krijg geen retour code. Slechte communicatie dus. En ik zit met een shirt die ik steaks niet meer retour kan doen omdat het binnen 14 dagen moet.
- Michelle
Retourzending t.w.v. 144,50 niet teruggestort gekregen. Nu diverse weken later nog niet. Meerdere malen telefonisch, via voicemail, facebookbericht, mails contact gezocht maar totaal onbereikbaar. Nu genoodzaakt via webwinkelkeur dat ik niet kende klacht ingediend. Zeer onbetrouwbaar en walgelijk dat je zo met je klanten omgaat.