Er is geen contact mogelijk met deze webshop. Bellen, mailen en appjes worden niet beantwoord. Heb schoenen besteld en de verkeerde maat schoenen dan besteld gekregen. Hun fout, dus weiger hiervoor retour kosten te betalen. Maar ja geen contact mogelijk, dus geen oplossing en zit met een verkeerde maat betaalde schoenen. Bestel hier dus niet, hoe leuk en mooi de artikelen ook lijken, bestel ze elders! Erg onbetrouwbare indruk doordat je geen contact kan krijgen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marisa Schutte
- Sabrina Sanders - ten Bohmer
Ik ontving het verkeerde product en geen enkele reactie op mijn mail of appjes dus vindt ik een slechte zaak..
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Petra
Snel geleverd, scherp geprijsd. Top!
- Leo Meijer
Snelle service alleen jammer dat men niet alles tegelijk bestellen kan
- Diva
Ze vond het mooi het was voor onze kleindochter
- Marlies Elands
Met geen mogelijkheid contact te krijgen met de klantenservice omtrent een nooit geleverde bestelling. Inmiddels dankzij Paypal mijn geld terug, maar nooit reactie gehad van t bedrijf zelf.