Heel erg blij mee bedankt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Diana Visser
- Hoop dat het volgende keer weer goed verloopt.
Bestelling geplaatst op 22 jan.En 28 jan. nog geen verzendbewijs gehad.Via WhatsApp een berichtje gedaan en kreeg een dag later (woensdag)reactie dat ik het niet meer op voorraad was en het voor het weekend verzonden ging worden. Mijn zoontje blij. Helaas 6 feb nog niks gehad,Ik bellen,geen contact, WhatsApp geen contact. 10 feb kreeg ik eindelijk een zakelijk berichtje terug dat het verzonden was en 12 feb eindelijk de schoenen binnen. Vond het jammer dat je niet kan zien voor je besteld of het op voorraad is of niet. En ze zijn moeilijk te bereiken. Hier zijn wel wat dingen die beter kunnen
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Judith De Maya Pedrosa
Leuk truitje goed kwaliteit
- Ray
Ze zi
- Dijkstra
2 weken terug een bestelling en betaling twv €59,90 geplaatst. Geen bevestiging ontvangen, geld wel afgeschreven. Krijg je eindelijk na een paar dagen reactie blijft het daar ook bij. App wordt niet op gereageerd en ook na het inspreken vd voicemail geen reactie. Daarom nu mijn geld terug geeist.
- Leanne Jorem van den Broek
Snelle levering