Goede kwaliteit,snelle service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yvonne Hemelrijk
- Carla Meulenbroek
Geweldige service bij een foutje met een dubbele bestelling meteen na een telefoontje opgelost een dikke 10
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- F Lopez Lires
Ik kreeg twee facturen voor hetzelfde bestelling. Via whatsapp 2x aangegeven dat en via de e-mail gevraagd om een reactie. Helaas na een week nog geen reactie
- Lin
Mooie kleding en schoenen, kids helemaal blij want volgende dag al geleverd.
- Ineke
Fijn geholpen door de klantenservice over de maatvoering. Dochter helemaal blij met haar glitter jurkjes. Snel geleverd.
- GB
Hartstikke leuke kleding, maat en kwaliteit is goed. En ik werd aardig geholpen met al mijn vragen. De Kids waren ook erg blij met de kleding.