Schoenen besteld nooit binnen gekregen Mail je ze, geen mail terug. Bericht via Messenger, krijgt geen bericht terug.. dus weg geld en geen schoenen.. mensen denk dus na voordat je hier iets besteld! Erg slechte ervaring!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Milou
- jill viaene
zeer mooi verzorgd geleverd
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- NJ
Er wordt niet gereageerd op mijn berichten emails telefoon wordt niet opgenomen. Ik wacht al 8 weken op een bestelling. Hele slechte ervaring zo. niet fijn!!!
- Herman Van der Sloot
snelle levering, helemaal top.
- Gradie
Super leuke kleding en snelle servies
- Trudy Jacobs
Ik wil graag iets schrijven over mijn gekochte product. Echter… het ligt nog steeds in het landelijke sorteercentrum van DHL en word niet bezorgd. Ik vind dit heel slechte service van DHL en vraag mij af hoelang ik nog op bezorging moet wachten.