Hele mooie kleren van goede kwaliteit.. Dochter erg blij☺️
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bettina Koers
- Elke Nieboer
Mooi spul, netjes verpakt, keurige kwaliteit
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Rachel
Leuke trainingsbroek besteld 98/104 voor mijn zoontje van 2.5 broek toegestuurd gekregen waar in staat 4 jaar maat 98/104 is niet voor een 4 jarige ook als ik deze op een andere broek 98/104 leg is hij wel 2 maten groter netjes hier over contact op genomen zondag al inmiddels al vrijdag en nog geen oplossing erg slechte service ik bestel hier niet weer
- Manouk.
Super leuke schoenen besteld en snel geleverd! Ik bestel hier zeker nog een keer.
- Marja
Product zoals beschreven, en snelle levering
- Yvon Rinkel
Mooie prijzen goede service