Kwalitatief mooi en leuk vestje besteld en de bezorging was top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke Van der Linden
- Tineke Bouwman
Top spul en heel mooi
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Silvia Van Aalst Valks
Snel geleverd en zeer goede kwaliteit
- Tamara Kuijper
Snelle levering en mijn kids zijn super blij met de mooie kleding😁 Mooie kwaliteit kleding We gaan vaker bestellen
- marina den Hartog
Keurig op tijd geleverd. Tshirt is van prima kwaliteit!
- Marijke
Ik ben al 2 maanden bezig om mijn geld van de retourzending terug te krijgen,er wordt steeds niet op mijn mails gereageerd