De bestelling kwam snel binnen. Precies zoals op de foto stond. Jasje/vest was een dunner dan verwacht en daarbij viel na het passen de bovenste knoop al van het jasje af. Helaas zit er geen reserve drukknoop erbij. Wat ik wel jammer vind. Had geen recensie willen schrijven, maar na vele mailtjes voor het schrijven van een recensie, heb ik dat bij deze gedaan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kim
- veronique van den broek
Shirt is nu al de stiknaad los. 1 ochtend aan gehad en de rits van het vest gaat stroef
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Baukje
Dinsdag besteld nog steeds niet binnen. Volgens hun site is het de dag erna bezorgt. Berichten gestuurd geen reactie. Bestelling blijft staan op in behandeling. Hoop dat hrt. Og binnen komt.
- Xaveria
T-shirt precies als op de afbeelding mijn kleinzoon was er erg blij mer
- Ramkoemarie Jaisri
Wleil produk telefoon niet niet bereikbaar
- Martina Burg
Snelle levering