Verkeerde maat aangekregen (hun fout ik had juist besteld) . Mail gestuurd , reactie gekregen dat ik een foto van de barcode moest door sturen en tot heden nog niks gehoord van oplossing/... Heel jammer , eerste keer besteld en geem fijne ervaring op deze manier.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Stephanie
- Christa Martin
Snelle levering
Hoe zou je Babes en Binkies beoordelen?
- Henny Tellekamp
Leuke kleding voor stoere kleine mannen die van tractors houden.
- Ingrid
Snelle bezorging, goede kwaliteit trui
- Veerle Guiljam
ik heb mijn product niet. Ik krijg geen antwoord op mijn mail naar info mail.
- Geraldine Tjin
Snelle levering, leuke kleding en voordelige prijzen