10 juni broek en shirt besteld en betaald, na 2 dagen bericht, broek uitverkocht, want de broek uit de webshop was beschadigd. Terug gemaild na 2 uur pas bericht terug, met de mededeling dat het druk was en geld wilde ik terug. Nu nog steeds mn geld niet terug. Waardeloos bedrijf.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Yolanda Jacobs
- Jannie Van dam
Heb nu al diverse kledi gstukken besteld en gekregen .mooie kwaliteit snelle levering en bovenal mooi geprijst
Hoe zou je MAX25 beoordelen?
- Anja Halewijn
Leuk jurkje, maat klopt ik heb 42-44 pakket snel in huis!
- Joyce Sikking
Leuke kleding valt op maat blijft mooi en goede service. Klantvriendelijkheid ook super.
- Jacqueline Klomp
Altijd super leuke kleding voor een leuke prijs
- Wilma Jonkers
Snel thuis geleverd en zulke leuke kleding voor weinig