hele snelle levering en leuke kleding!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- wendy van slobbe
- Mary Roeleveld
Ja super leuke kleren en het zit goed
Hoe zou je MAX25 beoordelen?
- Corrien Gaasbeek
Goede service ook bij retouren en of klacht. Betaalbare leuke kleding voor ieders wat wils.
- Marga Krommenhoek
Goede service supersnelle levering
- Lia Seijmonsbergen
Mooie kleding, prijs/kwaliteitsverhouding prima! Snelle levering.
- Argy reuter
Goede service, snelle en keurige verpakking. Kleding is goed en mooi.