Het is een fijne winkel met mooie kleding
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janny van de Woestijne
- Anne Gertsen
Snelle levering, mooi verpakt, goede service!!
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Desiree
Geweldig! Snel geleverd, mooi verpakt, sympathieke communicatie en mijn retour was binnen een paar dagen teruggestort. En dat in de periode van black friday.
- Caroline
Vriendelijk, mooie spullen, snel.
- Macilino Heijnen
Prachtige artikelen, zeer netjes geleverd en met de grootste zorg ingepakt. En dat met ook nog een hele lieve en persoonlijke boodschap. Uitstekend gewoon!
- Marieke Vis van Dellen
Goede kwaliteit en prijs