Mooie dingen😍, snelle levering, mooi ingepakt… I love it
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cindy Yirmibes
- Clara dos Santos Martins
snelle bezorging en pakketje met veel aandacht en liefde ingepakt. goed kwaliteit kleding, ben er blij mee!
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Brenda van Geldere
Aanbod fantastisch met persoonlijke aandacht. Extra warm gevoel bij aankopen. Speciaal voor mij♥️
- Shir Goubitz
Persoonlijke benadering, mooie producten en snel geleverd in mooie verpakking. Top!
- Ingrid Lacroix
De levering duurde langer dan ik hoopte .. vanwege de drukte bij de post .. en toen gelukkig toch weer korter dan ik vreesde. Het uitpakken is al een cadeau; zorgvuldig in kleurig papier gewikkeld, het extra armbandje een heerlijke verrassing, het persoonlijke kaartje getuigt van liefdevolle betrokkenheid. De rok, sjaals en Mala's zijn helemaal wat ik ervan verwachtte. Ik voel me blij dat ik mijzelf dit cadeau heb gedaan. Two Sisters is mijn meest favoriete webshop ever! Namasté
- Tineke Hollestelle
Mijn bestelling, waar ik heel blij mee ben netjes en snel ontvangen.