Mooie producten met een goede achtergrond, liefdevol en met zorg verpakt. Prima levering, nu natuurlijk iets later vanwege de feestdagendrukte bij PostNL.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annemieke Tjerks
- Belinda
Prachtige stoffen/ spullen, als cadeau verpakt, snel geleverd met persoonlijk briefje erbij! Aanrader!
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Saskia Van Dillen
Mooie kleuren en heerlijke stof om te dragen.
- Sonja de Jong
Super webshop met mooie spullen. Snelle reacties op vragen en super snel bezorgd. Artikelen worden mooi verpakt en met leuk kaartje en persoonlijke boodschap
- Cokkie Senders
Heb mijn pakket ontvangen. Mooi en zit perfekt. En een lief briefje erbij. Superrrrrrr
- M Janssen
Super service