Armbanden zijn prachtig. Leuke, persoonlijke boodschap bij de prachtige en zorgvuldige verpakking. Dit soort winkeltjes moet je koesteren.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Barnedette Machouri
- Anneke Kooistra
Super snel bezorgt en heel vriendelijk persoonlijk berichtjes er bij mooie stoffen.
Hoe zou je The-Twosisters beoordelen?
- Joke Gankema -Dijkshoorn
Iik heb het ontvangen het is goed
- Daniëlle Bodt
Goede service en vriendelijke benadering en zorgvuldige verpakking
- Daniëlle Vennik
Snelle service, persoonlijke noot en een wasvoorschrift bijgesloten. Heel fijn
- Franciska Sijtsma
Prachtige kleding. Snelle service.