Altijd een feestje om uit te pakken, je wordt altijd weer verrast met iets speciaals.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Diane van den Heuvel
- Larissa
Geweldige winkel. Hele vriendelijk, fijn en persoonlijk contact en super goede service. De producten zijn van prachtige kwaliteit. Ik heb zowel de cartoon als papieren goodies zoals de planner, stickers en kaartjes en ik ben enthousiast over alles. De levering was ook goed en snel.
Hoe zou je Winkeltje van Beer beoordelen?
- Suus (en Milly)
Mega leuke vrouw, denkt graag met je mee, reageert snel op je vragen en levert ontzettend leuke, mooie en waardevolle producten. Wij zijn fan!
- Patrica Brands
Fijn contact met Rens. Ze maakt onwijs mooie dingen, persoonlijk en handgemaakt. Dus je moet er even op wachten. Ik kan nog niets zeggen over het product zelf, we hebben niks ontvangen. Inmiddels ontvangen. Overtrof m'n verwachtingen, feestje om uit te pakken!
- Soraya Bosch
Winkeltje van Beer is de moeite waard om zeker een kijkje te nemen. Ze heeft zoveel leuke spulletjes, van penningen, sleutelhangers tot zelfgemaakte kaarten. Je krijgt een leuk cadeautje in de post, maar dit verklap ik niet zul je toch zelf moeten bestellen en ik zeg doen! Vriendelijke dame met super leuke spulletjes!
- Emma Taylor-Miller
We love the personalised dog tags that were made for our dog. Communication, posting and packaging were also perfect.