Alles is goed gegaan bij jullie maar bij het post bedrijf slecht er wordt niet naar de verpakking gekeken. Breekbaar lag op ze kop dus alle plantjes behoorlijk beschadigd helaas dus gauw een ander vervoerder kiezen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nico Sprenkeling
- Hans den Aantrekker
Snel geleverd, goed verpakt!
Hoe zou je Megatuinshop.nl beoordelen?
- Jeremy Harms
Goede verpakking, ook als pakketdienst er onverhoopt langer over doet. Snelle reactie op vragen etc.
- alie nijmejjer
bestelling was met 2 dagen binnen geweldig gewoon
- Anja V
Goede kwaliteit, netjes geleverd
- Frank van Dijk
Prijs- kwaliteit is goed. Snelle levering