Schitterend gemaakt beren-kleertjes, van harte aanbevolen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Andreas
- Davina Roosien
Fijne service! Ga zeker nog eens wat bestellen.
Hoe zou je Stiksels en Prints beoordelen?
- Ella Visser
Ben heel te vreden mee
- IT Vreugdenhil
Het pakje was al heel snel gereed en opgestuurd. Het ziet er geweldig uit. Kan niet wachten tot de Sint tijd aanbreekt en Bobbi het pakje aan kan en ik er mee kan gaan werken.
- Marjolijn Caris
Prachtig grmaakt!
- Nathalie Timmerman
Goede service en er wordt meegedacht met de klant. Mijn bestelling was super leuk en van goede kwaliteit.