Ankie Debeij
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Freubelshoponline, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Echt super!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Echt super!
Ruime keuze uit mooie artikelen om te laten personaliseren! Het is fijn dat je kunt kiezen uit vele kleuren voor de belettering. Ik had ervoor gekozen om de artikelen als kado te laten inpakken, dit was netjes gedaan. Voor een leuk kado shop ik zeker weer eens bij Freubelshoponline!
Leuk aanbod, goede service, prettig persoonlijk contact over de bestelling. Het eindresultaat was helemaal naar mijn zin.
Correcte levering.
Leuke cadeautjes,snelle levering
Snelle levering. Twee stuks speelgoed besteld, eentje met naam. Zag er heel leuk uit. Spaarpotten met naam waren ook leuk, alleen bij eentje was de naam wel goed, maar de afbeelding verkeerd. Beide spaarpotten hadden nu dezelfde afbeelding. Maar dat was niet zo erg. Klantenservice verder prima. Ik had een vraag gesteld over de levering en kreeg vlot en netjes antwoord.