Prima service. Ziet er erg mooi uit, namen op de spaarpotten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- gera
- K
Nijntje spaarpot met naam is geplakt met stickers. Dit staat ook in de kleine letters erbij maar wij hadden iets anders verwacht…
Hoe zou je Freubelshoponline beoordelen?
- Inge
Ik heb een herinneringskistje besteld. Het ziet er lang niet zo mooi uit als het kistje wat ik anderhalf jaar geleden heb besteld. Verzending was snel en netjes verpakt
- Pieternella van der Slot
Mooie knuffel, jammer dat de naam in plakletters er op geplakt is. Dat stond niet vermeld op de website. Had borduursel verwacht. Echt minpuntje.
- Willie Nap
De fairy met naam in goede orde ontvangen
- Jaimey
Doos van het speelgoed is beschadigd. Het speelgoed laten bedrukken met naam. Je kunt kiezen uit verschillende kleuren. Maar deze kleur komt niet mooi uit op het speelgoed. Ik vind het jammer dat het dan wel aangeboden wordt.