De fairy met naam in goede orde ontvangen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Willie Nap
- Jaimey
Doos van het speelgoed is beschadigd. Het speelgoed laten bedrukken met naam. Je kunt kiezen uit verschillende kleuren. Maar deze kleur komt niet mooi uit op het speelgoed. Ik vind het jammer dat het dan wel aangeboden wordt.
Hoe zou je Freubelshoponline beoordelen?
- Audrey
Korte communicatiem snelle reactie. Erg prettig ervaren
- Anita Reek-Wuisman
Snelle service en keutig product afgeleverd
- Jade Bernaerts
Het kartonnen koffertje dat ik bestelde was niet beschermd. Er stond ook geen label op de verpakking om aan te geven dat het een ‘fragiel’ pakje was. Het gevolg: met het mesje opengesneden waardoor er een kras op het koffertje stond. Wanneer we dit meldden, kregen we een heel bot en onvriendelijk antwoord terug. Weinig klantvriendelijk…
- Britt
Mooi product maar personalisatie is niet erg mooi, scheef op de blokjes en slecht leesbaar. Helaas niet tevreden met het eindresultaat!