Emy Knol-Evers
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Freubelshoponline, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
goede service
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
goede service
mooi product, snelle service.
Snelle levering en keurig verpakt
Snelle levering, mooi resultaat.
Ik moest een sticker nabestellen ivm dat ik een foutje had gemaakt. Ik heb voor die sticker 6.95 aan verzendkosten moeten betalen omdat hij via de pakketpost zou gaan, zodat er een track en trace code was. 5 dagen na bestelling hoorde ik dat hij de volgende dag op de post zou gaan.... Normaal krijg je een track en trace code via de mail, niet gekregen. Dus na een aantal dagen gemaild dat hij nog niet binnen was en er zou een nieuwe worden opgestuurd. Weer dagen later nog steeds geen sticker of track en trace code, dus weer gemaild met de vraag of ik de track en trace code mocht hebben zodat ik kon zien waar de sticker zich bevond. Heb ik niet gekregen, envelop zou vast zitten in het sorteerproces....? Envelop? Voor een brievenbuspakket met track en trace betaal je geen 6.95, maar goed. Toen werd de sticker opnieuw opgestuurd en nu kreeg ik wel een track and trace code. Uiteindelijk kreeg ik de complete geboortedatum in een kleiner formaat dan wat er op het kado stond. Ik kon dus alle stickers eraf halen en opnieuw plakken, wat ik dus niet netjes kan! Ook kreeg ik van 1 van de nullen het papiertje er niet af. Nu dus maar het kado zonder geboortedatum geven, 3 weken na de geboorte! Vind het maar een vreemde gang van zaken en zal hier niet meer een bestelling plaatsen.
Betrouwbaar, goede kwaliteit. Houden je netjes op de hoogte via de mail.