De stickertjes die erop geplakt zijn; de naam van het kindje, vallen erg tegen. Ze zijn klein, kwetsbaar en vallen nauwelijks op. Totaal geen toevoeging helaas. Hoe dit erop zou komen, hoe dit eruit ging zien is helaas ook niet op de website vooraf te vinden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nicole de Jong
- Jorien van Lith
Mooie webwinkel, duidelijke instructies. Goede kwaliteit stoeltje ontvangen. Erg leuk bedrukt. En als verrassing ingepakt als cadeau! Ook fijn dat je de stoel niet zelf in elkaar hoeft te zetten.( moet bij een andere webwinkel wel..) Blij mee!! En de ontvanger ook. Ze vroeg gelijk waar ik de stoel had gekocht. Ik weet zeker dat zij de weg naar “freubelshop” ook gaat vinden.
Hoe zou je Freubelshoponline beoordelen?
- Mirjam De Kok
Ik heb bij jullie een bestelling gedaan onder order nummer 202145681 op 19 april Was een tuimelaar met geboorte gegevens en een stoeltje met het geboorte kaartje nu hoor ik gisteren van onze district leidster dat ze de tuimelaar nooit ontvangen heeft Dus denk dat er iets fout is gegaan Krijg ik een mail terug van jullie dat ik 20% korting kan krijgen belachelijk Was voor een district leidster van ons werk ga je toch niet bellen heb je alles binnen gekregen 😡
- Colinda Den Hollander
Super leuke apparte kadootjes snelle perfecte levering. Top
- K. Ahlers
Keurig geleverd, zelfs mooi verpakt!
- Ryanne
We hebben een leuk stoeltje gekregen voor de geboorte van onze zoon, maar helaas laat de kwaliteit te wensen over. De sticker bobbelt helemaal. Wat ik veel erger vind is dat je na contact gezocht te hebben en na meerdere pogingen geen reactie krijgt voor een oplossing. “Nee, kan niet” is ook een reactie, maar helaas. Ik raad dit bedrijf niet aan en zal een volgende keer ergens anders kopen. Jammer....